loading...
ACHAR ❤ FARANSEH
علامت تعجب بازدید : 109 چهارشنبه 07 تیر 1391 نظرات (0)

http://img4up.com/up2/45884206671867353073.jpg

قبل از نوشتن متن بگم که این روزا مترسک موضوع پرطرفداری برای نویسنده ها شده! اما همه شون از تنهایی و بی کسی مترسک میگن! اما جبران خلیل جبران یه نگاه متفاوت به مترسک انداخت و موضوع جدیدی برای قلم من روی میز گذاشت! اول متن بنده و بعد متن جبران خلیل جبران رو میخونیم:

متن بنده: مترسک

هوا گرم بود و من خسته بودم. رفتم توی یه مزرعه که یه مترسک هم اونجا بود. به مترسک تکیه دادم. حس کردم صدای نفس های مترسک رو می شنوم. برای این که مطمئن بشم مترسک میتونه حرف بزنه گفتم:"دلم برات می سوزه مترسک!" مترسک گفت:"چرا؟؟!" گفتم:"آخه خیلی تنهایی. خسته نمیشی از این کار تکراری و همیشگی؟! قلبت به درد نمیاد وقتی میدونی که کسی بهت توجه نمیکنه؟!" مترسک تمسخر آمیز خندید و گفت:"گفتی قلب؟! اما من که از کاهم! قلبم جا بود؟! این نویسنده ها برام داستان میسازن! اما من هیچ چیزی رو احساس نمیکنم!"

 

متن جبران خلیل جبران: مترسک

از مترسکی سوال کردم:"آیا از تنها ماندن در این مزرعه بیزار نشده ای؟"
پاسخم داد:"در ترساندن دیگران برای من لذتی به یاد ماندنی است پس من از کار خود راضی هستم و هرگز از آن بیزار نمی شوم!"
اندکی اندیشیدم و سپس گفتم:"راست گفتی! من نیز چنین لذتی را تجربه کرده بودم!"
گفت:"تو اشتباه می کنی! زیرا کسی نمی تواند چنین لذتی را ببرد مگر آنکه درونش مانند من با کاه پر شده باشد!!!"

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
موسیقی دان و علامت تعجب در این این وبلاگ هرنوع مطلبی رو ارائه میدن! جز: مطالب سیاسی ـ غیر اخلاقی ـ موزیک (این آخریه رو خود رزبلاگ هم اجازه نمیده!) برای هرچه بهتر شدن این وبلاگ موسیقی دان و علامت تعجب به نظرات شما نیازمندند! پس.... نظر نشه فراموش .... لامپ اضافی خاموش!
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    وبلاگ از نظر شما؟!
    دوست دارید بیشتر چه نوع مطالبی رو ارائه بدیم؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 22
  • کل نظرات : 40
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 30
  • بازدید امروز : 9
  • باردید دیروز : 31
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 41
  • بازدید ماه : 200
  • بازدید سال : 1,033
  • بازدید کلی : 9,625