loading...
ACHAR ❤ FARANSEH
علامت تعجب بازدید : 251 دوشنبه 05 تیر 1391 نظرات (18)

http://roozgozar.comhttp://roozgozar.comhttp://roozgozar.comhttp://roozgozar.comhttp://roozgozar.com

 

 

سلام سلام

ممنون که قسمتی از وقت گرانبهای خودت رو صرف نگاه کردن به وبلاگ ما کردی.

 

ازینکه به این وبلاگ سر زدی خیلی ممنونیم.
خوش آمدید.

 

تعمیرکاران اینجا:
دودختر نوجوون هستن!
علامت تعجب

و

موسیقی دان
 

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

و یه نکته خیلی مهم:
"لطفا بدون ذکر منبع کپی برداری نکنید!"

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط mahtab در تاریخ 1348/10/11 و 12:41 دقیقه ارسال شده است

ممکنه مسخره به نظر بیاد ولی واقعا اتفاق میافته!می خوای صورت کسی رو که واقعا دوست داره ببینی؟اینو به 10 نفر بفرست بعد برو به ادرس

















http://amour-en-portrait.ca.cx/(این یه بازی فرانسویه)صورت کسی که دوست داره ظاهر میشه خطر سوپریز شدن!(تقریبا 90%شبیه)من خواستم این بازیو دور بزنم مستقیما رفتم به اون ادرس گفت اینطوری نمیشه باید به10نفر بفرستیش نمیدونم چه طوری فهمید...
پاسخ : علامت تعجب:
دروووووووووووووووغـ ــ ـهــ ـ

این نظر توسط در تاریخ 1348/10/11 و 17:04 دقیقه ارسال شده است

سلام دو رفیق عزیز
خوفین؟
ببخشید دیگه خودتون باید بهتر از من بدونید خیلی کار دارم نتونستم بیامشکلک
ولی حالا اومدمشکلک
بازم سر میزنمشکلک
پاسخ : علامت ! :
ببخشید شما؟!
به هرحال هرکی هستی آشنایی
من که خوفم!! الهام تویی؟!
هرکی هستی بگم همه سرشون شلوغ میشه نمیتونن بیان اشکال نداره که!
لطف کردی!
مرسی!
(احتمال نمیدم سپیده باشی چون سپیده یه قطار شکلک میذاره پای هر کامنتش!)
پاسخ : موسیقی دان:

سلام به تو ای رفیق ناشناس!

ما که نمیدونیم تو کی هستی!...؟

ولی ممنونتیم که اومدی!

این نظر توسط در تاریخ 1348/10/11 و 15:51 دقیقه ارسال شده است

سلام دوستاي عزيزم!!!
من رو شناختي همون مريم هستم تو همه ي وبلاگ ها من با اين اسم خوم رو معرفي ميكنم ولي حالا كه فكر كنم يه مريم ديگه داريد من با نام قبليم ميام پيشتون!!راستي تا گفتنم خيل از اين كه دوتايي جواب نظرا رو ميدين يه نفرتون جواب نظر قبليم رو داد؟شکلکشکلک
پاسخ : علامت تعجب:
مریم جان؟!
لطفا ازین به بعد ته کامنتایی که برای رزبلاگ میذارید اسمتون رو بنویسید!
سلام دوست گلم!
بله پس درست گفتم! شناختم عزیزم! مریم استقلالی که با دوستش وب گذاشته با نازنین! درسته؟!
نام قبلیتون؟! متاسفانه اسمتون نمایش داده نمیشه لطفا ته کامنت بنویسید!
دیگه دیگه ما فرز و سریع تشریف داریم جواب کامنتا رو سود سود میدیم!
لطف میکنی که سر میزنی!
لطفا به اون یکی وبامون هم که تو لینکستان هست سر بزن! خوشحال میشیم!
قربانت
بای
پاسخ : موسیقی دان:

لطف کردی عزیزم که سر زدی...!

این نظر توسط مريم در تاریخ 1348/10/11 و 15:54 دقیقه ارسال شده است

سلام دوستاي عزيزم!!!شکلک
وبلاگ خوبي داريد از اين كه دوتا تون به نظرا جواب ميدين خيلي خوشم اومد فقط يه سوال چرا اسماتون رو نمينويسيد؟شکلک
پاسخ : علامت تعجب: سلام مریم جان!
(یه نکته موسیقی دان این اون مریم خودمون نیستا یهو اشتباه نگیری!)
ایده موسیقی دان بود!
همینجوری از شیطونی بیش از حد!
ولی خب من الهه م!
موسیقی دان هم باید فهمیده باشی اسمش چیه! کیمیا!
خیلی خیلی ممنونم که سر زدی!
پاسخ : موسیقی دان:

سلام عزیز!
ج یک نکته!: باشه علامت عزیز!

ایده من بود دیه!

چون به اسمای موسیقی دان و علامت تعجب پست میفرستیم!

این نظر توسط 3ღوگندღ در تاریخ 1348/10/11 و 18:18 دقیقه ارسال شده است

رو!
میگن طرف(مثلا من)کم روئه!!شکلک

راستی سپیده کجاس پیداش نیس؟!
پاسخ : علامت تعجب: آهان پس گفتی این "رو" هست من دارم!!!!
گرفتم!
خونه خودشونه!شکلک دیروز بهم زنگ زد یه دقیقه حرف زد بعد قطع کردیم رفتیم پی زندگی! که البته بیشتر بیکاریه تا زندگی!

سوگند بگو وقتی دو تا دوست هی حالتو بگیرن آدم باید چیکار کنه؟!
پاسخ : موسیقی دان:

آخ بمیــــــــرم!!!


اونم هیچی...سر می کنه( روز ها رو میگم!!)

این نظر توسط filtering در تاریخ 1348/10/11 و 15:45 دقیقه ارسال شده است

agab adamaee hastin.
webloge mano link nakarDn????????؟؟؟؟؟؟؟شکلک
پاسخ : علامت تعجب: درست نگا کن لینک شده بودی از قبل!
بعد ببخشید اگه یه کم بی اعصاب جوابتونو میدم الان از همه طرف دارن حالمو میگیرن! البته از دو طرف!

این نظر توسط 3ღوگندღ در تاریخ 1348/10/11 و 14:12 دقیقه ارسال شده است

چرا مطلب نذاشتین!!شکلک
این رو هست من دارم!!شکلک

راستی فضای کامنت دونی هم شاد شده!قرمز..آبی...مشکی...
پاسخ : علامت تعجب: من به کارای وب خودم برسم شاهکار کردم!

جمله دومیت رو نفهمیدم!

دیگه دیگه! (راستی جواب قبلیه خیلی مفصل تر بود ولی همه ش پرید الان نمیتونم دوباره بنویسم!)
فعلا تا فردا! یا شایدم تا بعد از مسافرت!
بدرود

این نظر توسط شیدا در تاریخ 1348/10/11 و 18:49 دقیقه ارسال شده است

موباااارکااااااااا باشه الهه جوووووونمشکلک
پاسخ : موسیقی دان: شیدا جون از شما متشکریم!(هرچند من کیمیام که بهت پاسخ دادم!)
پاسخ : علامت تعجب: مرسیا باشه شیدا جونم!

این نظر توسط filtering در تاریخ 1348/10/11 و 17:14 دقیقه ارسال شده است

oooohhhhhشکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : علامت تعجب:
اِ چ عجب کشف کردی اینجا رو!
خوش اومدی حالا جی رو oooohhhhh!!!!!!!شکلک
پاسخ : موسیقی دان:
H جون ممنون از اینکه سر زدی!
خطاب به علامت تعجب!:فک کنم منظورش وب هس!

این نظر توسط سپیده در تاریخ 1348/10/11 و 16:52 دقیقه ارسال شده است

راستی میگه کیمک اگه بری دلمون برات قد یه اتم میشه شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
ایکون دل شکسته امشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : علامت تعجب:
شما کاری میکنین از رفتن منصرف بشم! کاری میکنین دعا کنم قبول نشم! (چون اگه قبول شم ب زور مامانم مجبور میشم برم!)
ای بابا دوباره دل این دخمل گل شکست! یه بار دیگه دلت بشکنه من میدونم و تو!
موسقی دان گلم منم اگه شماها رو نبینم دلم از پروتون هسته اتم هم کوچیک تر میشه! همین الانشم دلم برای روی ماهتون تنگ شده!

راستی سپیده از بقیه چ خبر؟!؟! حال محدثه خوبه؟!! بهش بگو دلم خیلی براش تنگ شده!
پاسخ : موسیقی دان:
آها!آها!
اوخی...عزیزم! ناراحت نباش!

حالا ما که بچه ها رو می بینیم اما تو رو نه...
آخه چرااااااااااا......؟!
پاسخ : بنده قبول نشدم....!


کد امنیتی رفرش
1 2 صفحه بعد
درباره ما
Profile Pic
موسیقی دان و علامت تعجب در این این وبلاگ هرنوع مطلبی رو ارائه میدن! جز: مطالب سیاسی ـ غیر اخلاقی ـ موزیک (این آخریه رو خود رزبلاگ هم اجازه نمیده!) برای هرچه بهتر شدن این وبلاگ موسیقی دان و علامت تعجب به نظرات شما نیازمندند! پس.... نظر نشه فراموش .... لامپ اضافی خاموش!
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    وبلاگ از نظر شما؟!
    دوست دارید بیشتر چه نوع مطالبی رو ارائه بدیم؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 22
  • کل نظرات : 40
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 22
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 24
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 25
  • بازدید ماه : 184
  • بازدید سال : 1,017
  • بازدید کلی : 9,609